top of page

מעצבת פנים בדירת קבלן צריך? או מיותר?

מיקוד ודיוק בחירות לפי צרכים התאמת דירה לצרכיי המשפחה עיצוב לפי אישיות בעלי הדירה “שפה” משותפת עם אנשי המכירות ושינויי הדיירים.

מעצבת פנים דירת קבלן
עיצוב דירת קבלן

חלק גדול מהשכונות והבניינים שאנו רואים מוקמים ברחבי ישראל נראים כמו העתק הדבק, אותם חלונות,

אותן מרפסות, אותן חניות, משעמם!


בחירת פלטת צבעים מתאימה לדירת הקבלן שלכם,

בא לכם חדר אמבטיה כמו במלון? רוצים סלון בסגנון נורדי ?

בחירת צבעים היא עניין של העדפה אישית, אנשים מסוימים אוהבים גוונים בהירים כמו צבעי פסטל,ואחרים מעדיפים צבעים בולטים יותר.

בכל בחירה שתעשו, חשוב שבחירת הצבעים של הדירה תהייה מאוזנת ותיצור אווירה מזמינה ונעימה והכי חשוב תשאר עדכנית.

הטרנדים ששוטפים את אדריכלי הבניין הם אחידים ברובם, כך שנראה לרוב אותם תריסים אפורים, אותן מרפסות עם מעקות זכוכית וכו'', הבניין יכול להיות בתל אביב או בבאר שבע ויראה אותו הדבר. ואתם שקיבלתם בשינויי הדיירים תיק דייר עם פירוט הספקים והחומרים, במקרה הטוב חוברות שהספקים עיצבו עבורכם, שמסתכלים בהדמיות היזם/קבלן לדירת הקבלן החדשה שלכם, או במגאזינים שמתארים דירות קבלן מדהימות ,ושואלים/ות איך אנחנו יוצרים משהו ייחודי לנו מהדירה הריקה שמעביר לנו הקבלן.



רוב הדיירים שפגשנו נטו לקנות את רוב הדברים חדש מהניילון לדירה החדשה, כמובן שזה מוסיף לעלויות שגבוהות גם ככה, חישבו היטיב אם זה הכרחי? האם לא ניתן להמתין עוד קצת עם החלפת הספה, מיטה וכו'.

בדרך כלל האופציות בעבודה מול מעצבת פנים הנה בהתאם לתקציב שלכם: ייעוץ, בניית תוכניות, ליווי הרכש או בכל הפרויקט כולל הלבשת הדירה.


סיבות לבחירת מעצבת פנים בדירת קבלן

מספר סיבות להחלטה אם לבחור מעצבת פנים בדירת קבלן שתנהל איתנו או עבורנו את הבחירות: קודם כל אין חובה ללכת על אשת המקצוע הכי יקרה בשוק, ראיתי עלויות ליווי מ10,000 ₪ ועד ל 150,000 ₪ תלויי כמובן בדירה, מיקום, דרישות שירות.


מעצבת פנים יכולה לדייק אתכם בתחומים הבאים:

שפה מקצועית מול מחלקת שינויי דיירים, דיוק מול אנשי המכירות באולמות התצוגה, יצירת תוכנית שינויים והעברתה לא. שינויי הדיירים של הקבלן, עיצוב לפי האישיות שלכם ולא של הקבלן או היזם, איזה ספק ללכת ולאיזה מיותר,

הכנת פריסות, הכנת הדמיה.


דירת קבלן מעוצבת
דירת קבלן מעוצבת

*מעצבת טובה מכירה את הספקים היא תבדוק ותברר ותבחר עבורכם את הספק שמעניק לכם את המפרט, המחיר והשרות הטוב ביותר. בין אם זה התלבטויות בבחירת חברת מטבחים – למי יש את החומרים הטובים ביותר עבורכם, הפורמייקות, הפרזול, סוג הגוף, לבין בחירת חומרי הגלם – למי יש את את הסטנדרט קבלן הכי גבוה באריחים ובחיפויים, סנטריה, אמבטיות, ברזים, דלתות, מזגנים וכו'.


החלטה על על ליווי מעצבת פנים

בבקשה סיגרו בכתב את כל השירותים עליהם הסכמתם,

כולל לוחות זמנים, כמה ביקורים אצל הספקים השונים, פריסות, הדמויות, תוכניות חשמל, חדרים רטובים ותקציב כולל.

שבו בבית ותבחרו פלטת צבעים, זה יחסוך לך זמן בתהליך, מצ"ב לינק לבחירת פלטת צבעים לדירת קבלן.

ערכו רשימה בבית של כל החלומות שלכם לשינויי דירת קבלן ועיצוב דירת הקבלן החדשה שלכם.

בפגישה עם המעצבת בקשו שתייצר עבורכם באקסל את כל העלויות כולל חומרים ועבודה,

כך תוכלו להחליט לפי התקציב שלכם מה רלבנטי ומה להוריד.

*כרגיל מדגישים שכל הכתוב בבלוג איננו בגדר המלצה אלא מניסיון נצטבר שלנו בשטח.



bottom of page