top of page

עיצוב דירת קבלן חדשה האם אפשרי?

עיצוב ושינוי דירת קבלן לאחר חתימת חוזה האם זה אפשרי?

דירת קבלן מעוצבת
דירת קבלן מעוצבת


טרנדים קרדיט מגאזין RH לחצו על הלינק קבלת השראה >


תיאום ציפיות:

תיאום ציפייה בקניית דירה מקבלן, הנה המילה שאתם צרכים לשים בכל מפגש שיש לכם עם נציגת שינויי הדיירים של הקבלן, או עדיף כבר במשרד המכירות לפני שחתמתם על החוזה. עיצוב דירת קבלן הנה לעיתים משימה מאתגרת.


קניתם דירה נקייה כמו בד ציור חלק ,שעליו את מציירים את הרצונות, החלומות, הצרכים שלכם, נכון שאתם אמורים להתאים את החלומות למציאות בצורה של: נכונות קבלן לשינויים פלוס התקציב שלכם, אבל הכי חשוב באיזה שלב הדירה נמצאת, אם הדירה על הנייר הכל פשוט יותר, אבל גם אם לא עדיין אפשרי לבצע התאמות לכיוון הרצונות שלכם.

אל תוותרו על החלומות שלכם כל כך מהר, זיכרו ששם המשחק הנו משא ומתן, תהיו נעימים אבל אסרטיביים, זכרו שמתאמת שינויי הדיירים שיושבת במשרד הקבלן מתנהלת עם עוד 100 דיירים כמוכם! הערכות שלי ל2024 ליצירת דירה בשדרוג ממוקד, כמובן הכל תלויי תקציב.

  • קרמיקה וכלים סניטריים- 10-25 k

  • מטבח- 25k

  • דלתות פנים 7-10k

  • עבודת קבלן 12k

  • ליווי מעצבת פנים 16-50k תלויי במידת המעורבות.

  • ככל שהדירה שרכשתם ממוקמת בקומה גבוהה יותר כך יש לכם יותר זמן לתכנונה.


קצב התקדמות בנייה של הקבלן


אם הדירה ממוקמת בקומות הראשונות, זמנכם אוזל מכוון שקצב התקדמות הקבלן מהירה בדרך כלל בקומות הראשונות. הקבלנים והיזמים מודעים לכך שלכל אחד מאיתנו צרכים והעדפות שונות ועל כן הם מאפשרים לרוכשי הדירות לבצע שינויים והתאמות.


שינויים בדירת קבלן

שינויים בכל פרויקט קיימת מחלקה למטרה זו, המכונה שינויי דיירים זה מתחיל בשינויים צנועים, כמו תוספת שקע חשמלי, ומסתיים בשבירת כל הקירות בדירה ובנייתה מחדש. הסכומים מתחילים באלפי שקלים בודדים ומגיעים לעתים לעשרות אלפי שקלים. אם לקחתם מעצבת פנים, תנו לה להתנהל מול המעצבת שיושבת בשינויי הדיירים של הקבלן, הן מדברות את אותה השפה.


בדיקות חלל

הברושר השיווקי של דירת הקבלן שקיבלתם, לא מייצג את החלל והמידות האמיתיות.

לינק למאמר שימוש במעצבת פנים לדירת הקבלן שלכם הצבת תמונות של ריהוט בתוכנית השיווק תגרום למעשה להטעיה שלכם , הקטנות מהגדלים של הריהוט במציאות. לפיכך תתייחסו רק לתוכנית המכר של הקבלן-יזם.

(יש לקחת בחשבון סטייה מותרת במידות). את גודל החדרים המצוין בתוכניות יש להצליב עם מידות אמיתיות של ריהוט ולנסות לארגן את החדרים ע"פ מידות אלו.


אישה רוכשת דירת קבלן

מידות של ריהוט סטנדרטי

שולחן אוכל: עומק 60-100, אורך 120-200, וכמובן יתכן הרבה יותר

שולחן עבודה: עומק 60-80, אורך 120-200

ארון בגדים: עומק של 70-60 ס"מ, אורך משתנה מיטת יחיד: רוחב 80-90, אורך 190-200 מיטת זוגית: רוחב 160-200, אורך 200-220 מרחב פנוי לפני ארון עם דלתות ציריות: לפחות 60 ס"מ פינת אוכל: מרחב של לפחות 280 ס"מ


לא ניתן לשנות בבניין את הר”מ אז אין טעם בכלל להיכנס לשם:

קירות חיצוניים מיקומים וגדלים של חלונות, כולל הנראות שלהם כלפי חוץ מיקום ממ”ד בדירה מיקום קיר הדף

(של הממ”ד) מיקום קולטנים (הביוב עבור האסלות), בדקו אפשרות בחירת צבעי קירות הפנים על ידכם ולא סטנדרט קבלן. השדרוגים נפוצים הם הגדלת הריצוף הכללי של הדירה מאריחים בגודל של 60/60 ס”מ או 80/80לאריחים בגודל של 100/100 ס”מ 120/120 ס”מ.


החלפת אסלות מונובולוק באסלות תלויות עם ניאגרה סמויה, תוספת של נקודת מים ונקודת גז במרפסת ותוספת, הזזה של 10-15 נקודות חשמל. החלפת ברזי אמבטיה, שינויי צבע לחצני ניאגרות סמויות, סטנדרט הקבלן השתפר להפליא בשנים האחרונות 80-100-120 ס”מ מופיעים ברבים מהסטנדרטים, אל תמהרו. בידקו קודם כל אם הריצוף מתאים לכם, זיכרו כל שינויי משמעותו הוספת תשלום לספק ולקבלן על עבודה. ריצופים מבריקים או שיש מצריכים גם תוספת עלות של כיסויי והגנה על הריצופים. בררו אם הקבלן ממן לכם פריסה אדריכלית של חדרים רטובים,אחרת תאלצו להוסיף עוד תשלום.


*מעצבת טובה מכירה את הספקים היא תבדוק ותברר ותבחר עבורכם את הספק שמעניק לכם את המפרט, המחיר והשרות הטוב ביותר. בין אם זה התלבטויות בבחירת חברת מטבחים – למי יש את החומרים הטובים ביותר עבורכם, הפורמייקות, הפרזול, סוג הגוף, לבין בחירת חומרי הגלם – למי יש את את הסטנדרט קבלן הכי גבוה באריחים ובחיפויים, סניאטרייה, אמבטיות, ברזים, דלתות, מזגנים וכו'.


החלטה על על ליווי מעצבת פנים

בבקשה סיגרו בכתב את כל השירותים עליהם הסכמתם, כולל לוחות זמנים, כמה ביקורים אצל הספקים השונים,

פריסות, הדמויות, תוכניות חשמל, חדרים רטובים ותקציב כולל. שבו בבית ותבחרו פלטת צבעים, זה יחסוך לך זמן בתהליך, מצ"ב לינק לבחירת פלטת צבעים לדירת קבלן


ערכו רשימה בבית של כל החלומות שלכם לשינויי דירת קבלן ועיצוב דירת הקבלן החדשה שלכם.

בפגישה עם המעצבת בקשו שתייצר עבורכם באקסל את כל העלויות כולל חומרים ועבודה, כך תוכלו להחליט

לפי התקציב שלכם מה רלבנטי ומה להוריד.


אל תתפתו לטרנדים חולפים, הדירה שלכם אמורה לשרת אתכם ולא להיות מצולמת




bottom of page