top of page

יועץ בתהליך קניית דירה מקבלן מדוע חובה?

החלטתם לרכוש דירה, אפילו מצאתם את הפרויקט והדירה שמתאימה לכם, שכרתם עורך דין שייעץ לכם בתהליך ובמזל טוב התקדמתם, קיבלתם משכנתא או הלוואות מתאימות, (יועץ משכנתאות חובה) ואתם צועדים בבטחה חזרה למשרד המכירות של הקבלן בכדי לסגור את העסקה בליווי עורך דין, שבחן את העסקה מהאספקטים החוקיים, עד כאן הכל מצוין, ומה הלאה?


מרחב יועצים לרכישת דירה מקבלן
מרחב יועצים לרכישת דירה מקבלן

בשלב זה של העסקה הכי גדולה שתעשו בחייכם ,אתם בטוחים שתסתדרו לבדכם, עדיף לחסוך כסף, כי הוצאתם על הרכישה + עורך דין + יועץ משכנתאות סכום עתק, האם זה צעד נכון? שיעורי בית לפני רכישת דירה מקבלן .

כשמדובר על הדירה הראשונה שלכם, צעד שכזה יעלה לכם הרבה כסף, העלות של יועץ שממקד אתכם ומלווה אתכם, קטנה יחסית לכסף שהוא מצליח לחסוך לכם בתהליך.


למה לי יועץ בקניית דירה מקבלן?

שאלו אותי מאות דיירים שפגשתי במהלך עבודתי באחת מקבוצות הבנייה הגדולות בישראל.

ובכן יכול להיות שאתם לא צרכים יועץ שכזה, אבל לענות על שאלה שכזאת, עליכם לשבת ולהגדיר את הצרכים שלכם.


בצפון אמריקה ומערב אירופה ברוב הפרויקטים לא קיימים מערכי בחירה למעטפת הפנימית של הדירה, בישראל המצב שונה ומאתגר יותר כל רוכש דירה בפעם הראשונה בחיים.

שאלו את עצמכם:


האם יש לכם מספיק מידע בתחום בחירת המוצרים לדירה החדשה?

האם אתם מורגלים בהתנהלות מול מערכי תיאום אדריכלי של הקבלנים?

האם אתם באמת יודעים מה שינויי הדיירים של הקבלן תדרוש מכם?

האם אתם מורגלים במשא ומתן מול אנשי מכירות של חברות מטבחים, קרמיקה, דלתות, מזגנים וכו'?

האם אתם מבדילים בין מוצרי גמר טובים לפחות טובים?

ייעוץ ברכישת דירת קבלן
ייעוץ ברכישת דירת קבלן

תפקידו של יועץ מלווה בתהליך בחירות המעטפת הפנימית של קניית דירת קבלן


יועץ מלווה בתהליך נכנס לתמונה לאחר שחתמתם וקיבלתם את מפרט הדירה - תוכנית המכר שרכשתם,

תפקידו העיקרי למקסם עבורכם את הבחירות לפנים הדירה, היועץ המלווה הוא הפונקציה שיכולה לעשות לכם סדר

בכל תהליך הבחירה באולמות התצוגה של ספקי הקבלן, תפקידו לייעץ,ללוות,להדריך, ולחסוך לכם עלויות, זמן,

ועוגמת נפש. במידת הצורך והרצון נתאים לעם מעצבת פנים לפי הצרכים, התקציב והDNA שלכם, אשת המקצוע תותאם לכם לאחר ראיון ובדיקת צרכים.


באם שכרתם שירותי יועץ מלווה בתהליך קניית דירה מקבלן לא לשכוח להגיע לפגישה עם תוכנית המכר שקיבלתם משינויי הדיירים של הקבלן. ליועצים שלנו יש ניסיון בהתנהלות מול שינויי דיירים קבלן, אנשי מכירות אולמות תצוגה, רכש ומכירות של מוצרי מעטפת פנים הדירה. ניתן להשתמש בייעוץ חד פעמי שעתי או מומלץ יותר בנק שעות לליווי עד חתימת ההזמנות בכל אולמות התצוגה של הספקים שהקבלן שלח אתכם אליהם.


*שימו לב יועץ מלווה לא בא במקום מעצבת פנים.


תוכנית מכר וודאו שקיבלתם ומובנת


תכנית מכר הינה תכנית אדריכלית, התוכנית כוללת את פרטי הדירה ומידותיה ומהווה מסמך משפטי עליו חותם הרוכש בעת החתימה על הסכם המכר. התוכניות המוצמדות להסכם כוללות בין היתר את תכנית הדירה, קומה טיפוסית, קומת עמודים/כניסה וקומת גג. יש להפריד הפרדה מוחלטת בין תוכנית מכר לשיווק ובין תוכנית מכר כמסמך משפטי .

תוכנית מכר שיווקית הינה למעשה עיצוב של תוכנית המכר המשפטית בצבע הכוללת תוספות של ריהוט, תאורה, צמחיה וכדומה בהדמיה וויזואלית כדי לייצר מסמך שיווקי המראה מצד אחד את מבנה הדירה ומצד שני משווק אותה.


מה נדרש לצרף להסכם המכר:


  1. תוכנית דירה בקנ”מ מ 1:50 ומעלה

  2. תכנית קומה טיפוסית בקנה מידה מ- 1:100 ומעלה הכוללת סימון הרכוש המשותף בקומה.

  3. תוכניות קומת כניסה וקומות מרתף בקנה מידה מינימום ב- 1:100 כולל סימון הרכוש המשותף ושטחים מוצמדים.

  4. תכנית קומת גג בקנה מידה מגודל- 1:100.

  5. תכנית המגרש כפי שהוגשה לרשות המקומית לקבלת היתר בניה בקנה מידה 1:250 כולל סימון חצר משותפת וגינות צמודות.

מי אנחנו?

מחפשים לקנות דירת קבלן? אז אנחנו כאן כדי לסייע לכם צוות הבלוג מתמחה בתחום ייעוץ לקניית דירות קבלן, ונותן מענה לכל השאלות והצרכים שלכם אנו מתמחים בתהליך המורכב של קניית דירה חדשה ומבצעים את כל השלבים הנדרשים כדי .להבטיח לכם תהליך חלק ופשוט ככל האפשר. בית לייעוץ הנו בלוג שנוצר מתוך כוונה לעזור לרוכשי הדירות להתמקד ולדייק רצונות, ומתוך ניסיון רב והתנהלות מקצועית רבת שנים מול כל הגורמים השותפים בבניית פרויקטים. כמות ההחלטות שאתם אמורים לקבל בזמן קצר על ההשקעה הכי גדולה שלכם בחיים ,עומס המידע , כמויות הקפה שיציעו לכם בכל אולם תצוגה של ספקי הקבלן, תוסיפו לזה עומס מידע שאיש מכירות מיומן ימלא אתכם והתוצאה בלבול טוטאלי לרשותך בלוג מקצועי מקיף ללא עלות מבוסס על הניסיון המקצועי של הצוות.



bottom of page